Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

od 110 zł / osoba / noc
2 dni

Bezpieczny Hotel

BEZPIECZNY HOTEL

 

Bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych Gości jest dla nas największą wartością.


W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce, wprowadziliśmy zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym i spokojnym pobytem.



1.    RECEPCJA -  meldowanie się i pobyt:

  • po wejściu do hotelu należy zdezynfekować ręce, nałożyć maseczkę ochronną oraz  zapoznać się z umieszczonymi instrukcjami
  • przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko 1 Gość (ewentualnie rodzina ze wspólnego pokoju)
  • liczba osób oczekujących na obsługę recepcji jest ograniczona - w zachowaniu odpowiedniej, bezpiecznej odległości (2 metrów) pomiędzy Gośćmi w kolejce pomaga oznaczenie na podłodze
  • przyjmujemy na pobyt jedynie osoby zdrowe - w przypadku stwierdzenia przez obsługę Recepcji wyraźnych oznak choroby (uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, podwyższonej temperatury ciała), Gość i towarzysząca mu rodzina nie zostaną dopuszczone do pobytu w hotelu
  • czas obsługi Gości przy Recepcji ograniczyliśmy do minimum
  • podczas meldunku obowiązkowe jest  podanie aktualnego numeru telefonu oraz adresu zamieszkania
  • obowiązujące  procedury bezpieczeństwa są również umieszczone w każdym pokoju - prosimy o stosowanie się do wytycznych, dbając o nasze wspólne zdrowie,
  • blat recepcji, telefony, terminal płatniczy (zabezpieczony folią)  i długopis użyty podczas meldowania się, są dezynfekowane przez obsługę recepcji po każdym Gościu
  • wydane Państwu karty do pokoju i klucze do drzwi wejściowych są dezynfekowane przed wydaniem
  • Recepcja jest wyposażona w bezdotykowy termometr do mierzenia temperatury - zachęcamy Państwa do mierzenia temperatury zarówno podczas meldunku, jak i w trakcie pobytu,
  • na Recepcji dostępne są w sprzedaży podstawowe środki ochronne (maski, rękawiczki, kieszonkowe żele dezynfekujące)
  • wejście do hotelu  jest otwarte bez ograniczeń w godz. 7.00 do 22.00 - w godzinach nocnych (w sytuacjach nie cierpiących zwłoki) prosimy kontaktować się z nami pod numerem telefonu 794 100 480

Inne ważne zmiany:

  • wyznaczyliśmy i przygotowaliśmy pokój, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych
  • czasowo, do odwołania zostają wyłączone z użytkowania SAUNY i WINDA – za utrudnienia przepraszamy

  • informator hotelowy, regulamin hotelu oraz instrukcja przeciwpożarowa znajduje się w recepcji hotelowej i udostępniane są na życzenie Gościa

2.    PRZESTRZENIE HOTELOWE OGÓLNODOSTĘPNE

  • w hotelowych łazienkach ogólnych, przy recepcji, wejściu do hotelu i sali jadalnej, umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak poprawnie dezynfekować dłonie
  • wszystkie powierzchnie ogólnodostępne regularnie wietrzymy oraz dezynfekujemy powierzchnie płaskie i dotykowe (klamki, poręcze, włączniki świateł, uchwyty, krzesła itp.)
  • w częściach ogólnodostępnych Goście i obsługa zobligowani są poruszać się wyłącznie w maseczkach i zachowywać bezpieczną odległość min. 2 m od siebie

3.    POKOJE - przygotowanie pokoju do Państwa przyjazdu

  • pokój hotelowy jest wietrzony i generalnie sprzątany po wyjeździe, a wszystkie powierzchnie i przedmioty,
  • które są najczęściej dotykane w przestrzeni pokoju takie jak: czajniki, klamki, uchwyty, włączniki, piloty TV, armatura łazienkowa, itp.  są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi; kubki i łyżeczki wyparzane
  • pracownik sprzątający pokój jest wyposażony w maseczkę ochronną i rękawice jednorazowe, które są utylizowane po zakończeniu sprzątania danego pokoju,
  • w trosce o bezpieczeństwo, usunęliśmy z pokoi informatory, ulotki i kapy osłaniające łóżka,
  • korzystamy z usług profesjonalnej pralni, dlatego ręczniki i pokojowa pościel są prane w odpowiedniej temperaturze z zachowaniem reguł sanitarnych.

4.    POKOJE - podczas Państwa pobytu:

  • obowiązuje zakaz używania suszarek, które zostały zabezpieczone folią i oznakowane informacją o zakazie,
  • ze względów sanitarnych nie świadczymy – do odwołania -  usługi sprzątania na życzenie podczas pobytu
  • jeżeli istnieje potrzeba wymiany ręczników, prosimy spakowanie ich do przygotowanych woreczków i pozostawienie na podłodze w łazience (dotyczy to również śmieci), a następnie o wywieszenie do godziny 10.00 wywieszki „Proszę posprzątać pokój” na zewnętrzną klamkę od pokoju. Obsługa wymieni ręczniki i zabierze śmieci tylko po upewnieniu się, że nie ma Państwa w pokoju. Prosimy o nie wystawianie worków przed pokojem.

5.    ŚNIADANIA I  BAR

  • bar hotelowy czynny jest dla Gości hotelowych w formie room serwisu w godzinach 11:00-21:00.
  • przed wejściem na salę jadalną  należy zdezynfekować ręce w wyznaczonym do tego miejscu i nałożyć maseczkę ochronną
  • codziennie wietrzymy sale jadalne,
  • śniadania podajemy w zależności od ilości osób w formie serwowanej do stolika lub w formie bufetu obsługiwanego przez wyznaczoną osobę z obsługi
  • stoliki są ustawione w bezpiecznej odległości od siebie oraz dezynfekowane po każdym Gościu.
  • każdorazowo po każdym Gościu dezynfekujemy stoły, krzesła oraz wyparzamy sztućce i porcelanę,
  • wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny
  • obsługa w trakcie śniadania pracuje w rękawiczkach i  maseczkach

6.    OBSŁUGA HOTELU

  • obsługa  naszego hotelu została przeszkolona zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o Państwa bezpieczeństwo
  • każdy pracownik po przyjściu do pracy mierzy temperaturę (bezdotykowym termometrem) i dezynfekuje ręce, a w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych pracownik zostaje oddelegowany do domu
  • obsługa hotelu jest wyposażona w odpowiednie środki ochrony osobistej (maseczki, rękawiczki) oraz płyny do dezynfekcji i mydła antybakteryjne.

7.    DODATKOWE INFORMACJE

  • na bieżąco monitorujemy zalecenia i wytyczne dotyczące bezpieczeństwa i higieny, rekomendowane przez odpowiednie służby realizujące zadania w zakresie zdrowia publicznego
  • w  przypadku wydania kolejnych zarządzeń w tym zakresie, będziemy na bieżąco aktualizować nasze procedury
  • w  przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości co do własnego stanu zdrowia prosimy o kontakt z infolinią NFZ 800 190 590
  • do Państwa dyspozycji jest  również obsługa hotelu, która zapewni  Państwu wsparcie

ZAPRASZAMY SERDECZNIE DO NASZEGO KAMERALNEGO HOTELU


Dyrekcja i obsługa Hotelu Paria